
Myślisz, że masz wpływ na to co ubierasz? To tylko pozory. Tort nazwany „polskim rynkiem odzieżowym” w rzeczywistości został podzielony na kilku producentów. Kto ubiera Polaków i wyznacza nowe trendy na ulicach?
LPP
Co dziesiąty Polak ubiera się w sklepach należących do tego gdańskiego koncernu. Sztandarowe marki LPP to House, Mohito, Reserved, CroppTown, Sinsay, PromoStars oraz Reserved Kids. Spółka tylko w III kwartale 2013 roku uzyskała na rynku polskim przychody w wysokości 700 mln złotych. Ubrania sprzedawała ona także na Ukrainie, w Rosji, Czechach, Estonii, Litwie, Łotwie, Rumunii i Bułgarii.
Rammstein i Limp Bizkit zagrają w Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016
Kopalnia soli Wieliczka. Duma Polski
Kopalnia soli Wieliczka. Duma Polski